marți, 25 februarie 2014

Hyundai Intrado - Geneva 2014

Hyundai Intrado


este cel mai nou concept al coreenilor pe care îl vom putea vedea la Geneva. Hyundai prezintă primele imagini oficiale ce dezvăluie integral modelul.

Poza 5

Hyundai Intrado este un concept care prefigurează viitoarele modele ale mărcii. Unul dintre acestea ar putea fi chiar un SUV de mici dimensiuni, care să intre în luptă directă cu Nissan Juke și Peugeot 2008.

Autovehiculul este propulsat de o nouă generaţie a sistemului cu pilă de combustibil care utilizează hidrogenul drept combustibil. Noul sistem este mai mic şi mai uşor decât cel care, astăzi, echipează Hyundai IX35 Fuell Cell. Interiorul futurist are ca punct central consola mediană cu doar câteva butoane și ceasurile de bord afișate pe un display LCD.

Poza 3


Poza 2


Hyundai Intrado prefigurează şi designul Fluidic Sculpture 2.0, cel mai nou limbaj de design al mărcii coreene. Intrado a fost dezvoltat în principal la centrul R&D din Rüsselsheim, Germania. Numele său provine din domeniul aviaţiei şi desemnează partea inferioară a aripii avioanelor, cea care creează portanța şi permite ridicarea de la sol.

Poza 4

Poza 1

luni, 24 februarie 2014

Noul Ferrari California T - o bijuterie de 560 CP

Ferrari California T va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva  care va avea loc in perioada

6 - 16 Martie 2014.

Poza 1

Mai mare mai eleganta mai confortabila si mai exclusivista sunt numai cateva dintre calitatile ce o definesc. Imbunatatirile noului Ferrari California T sunt multe, de la forma caroseriei la tehnologia motorului, totul e complet nou avand obiectivul de a crea un cabrio-coupé pentru toate anotimpurile.

Doua locuri in plus, mai spatioasa pentru pasageri  – noul Ferrari este mai compact la exterior dar mai spatioas in habitaclu. Fiecare detaliu a fost proiectat pentru a asigura confort si prestigiu. Transformarea dintr-un rafinat coupé intr-un spider performant are loc in doar 14 secunde.

Poza 3

Poza 5

Motor revolutionar – noul coupé-spider va avea un motor turbo V8 de 3.855 cmc inedit, proiectat la comanda pentru California T si modificat in ceea ce priveste capacitatea cilindrica dar si puterea V8-ului Turbo studiat pentru modelele Maserati
560 cai putere – Montat in pozitie anterioara-centrala atinge puterea de 560 cp la 7.500 turatii/min iar cuplul maxim este de 755 Nm. Sunt valori care permit accelerarea de la 0 la 100 km/h in doar 3,6 secunde si o viteza maxima de 316 km/h.

Poza 4

Surprinzator este consumul 10,5 litri la 100 km, redus cu 15 % fata de modelele anterioare, iar dupa cum spun cei de la Ferrari, acest rezultat nu este datorat unui ciclu virtual de testare ci de teste la volan conducand exact cum are face-o un client.

Poza 2

Pretul – Nu avem inca date exacte dar se poate preconiza un pret de pornire de la 185 mii de Euro.

Salonul Auto de la Detroit 2014


O trecere in revista a principalelor noutati expuse de constructori
Toyota FT - 1
Elementele aerodinamice ale caroseriei, volanului si ale comenzilor de pe bord poarta inspiratia Formulei 1.

Poza 2
Poza 1

Lexus RC F - un design mai agresiv 

Poza 3
Poza 4

Mini John Cooper Works - faruri cu leduri caroserie mai aerodinamica.

Poza 5

VW Beetle Dune - garda la sol este cu 50 cm mai inalta.

Poza 7
Poza 6

Subaru WRX STI - noua generatie a celebrului model de raliuri dezvolta 305 CP si are tractiune integrala

Poza 8

KIA GT4 Stinger - montantii parbrizului sunt perforati astfel incat sa sporeasca vizibilitatea in curbe.

Poza 10
Poza 9

Volvo XC Coupe - pune bazele pe siguranta cusistemele de radar si camere care monitorizeaza vecinatatea autovehicolului 360 de grade.

Poza 11
Poza 12

Infiniti Q50 -  500 CP provenind de la o motorizare V6.

Poza 14
Poza 13

Porsche 911 Targa  - pavilionul di material textil se pliaza complet automat in portbagaj

Poza 16
Poza 15

Ford 150 - noua generatie foloseste aluminiul pentru a reduce masa totala cu aproximativ 300 Kg

Poza 18

Poza 17

Nissan Sport Sedan -suspensie cu configuratie sportiva si 300 CP.

Poza 19
Poza 20

Audi Allroad Shooting Brake - are un sistem de propulsie plug - in hybrid care promoveaza o noua ideea referitoare la tractiunea integrala dar sunt de mentionat si cele doua motoare electrice

Poza 22
Poza 21

Mercedes GLA 45 AMG - cel mai puternic motor de serie cu patru cilindri din lume a fost montat sub capota noului GLA

Poza 25
Poza 23
Poza 24

Mercedes S 600 - propulsorul V12 biturbo revizuit dezvolta 530CP

Poza 27
Poza 26

BMW M4 - cutia de viteze4 cu dublu ambreiaj M DCT propune functia Lauch Control pentru plecari fulminante de pe loc, tractiunea exclusiv spate si transmisia manuala cu sase rapoarte fie automata cu sapte trepte
Poza 28
Poza 29

Honda FIT/ JAZZ - noua generatie este putin mai scurta si mai usoara dar cu un spatiu interior ma generos. Va fi propusa si o versiune hibrida care va avea un consum de 3,0 l/ 100km.
Poza 2
Poza 1

Un service auto din Timisoara a solicitat falimentul societatii Astra Asigurari pentru datorii

Societatea Astra Asigurari ar putea intra in faliment, dupa ce un service auto din Timisoara a depus o cerere in acest sens la Autoritatea de Supraveghere Financiara, se precizeaza intr-un comunicat de presa al Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente remis redactiei noastre. Service-ul auto acuza compania de asigurari ca nu a platit in termen legal reparatiile autovehiculelor si ca a cumulat datorii de peste 65.000 lei.
Poza 1
Service-ul auto Paint System Service SRL din Timisoara a depus recent o cerere de deschidere a falimentului companiei de asigurari Astra, se arata intr-un comunicat al Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI) remis redactiei noastre.
Potrivit documentului de presa, service-ul a decis sa ceara falimentul Astra Asigurari pentru neplata reparatiilor in termenul legal si cumularea unei datorii de aproape 65.643 de lei.
Suma pe care Astra Asigurari o datoreaza service-ului, 65.643 de lei, reprezinta valoarea cumulata a dosarelor de dauna scadente si neachitate din iulie 2013. "Pentru societatea noastra, este o suma importanta care pune in pericol continuarea activitatii", subliniaza Mihai Rozsa, directorul general al service-ului auto, adaugand ca a invitat deja reprezentantii Astra Asigurari la mediere, insa acestia nu s-au prezentat la intalnire. 
"Cele mai multe dosare de dauna au fost achitate partial de catre Astra Asigurari, conform propriilor evaluari, fara  a tine cont de costurile reale ale reparatiilor si incalcand astfel prevederile Art. 50 din Ordinul CSA Nr.14/2011, prin care firma de asigurari este obligata la despagubirea intregului prejudiciu", a mai spus Rozsa.
Concret, art. 50 din actul normativ mentionat stabileste, la alineatul 3, urmatoarele: "cuantumul pagubei la vehicule este egal cu costul reparatiilor partilor componente sau ale pieselor avariate ori cu costul de inlocuire a acestora, inclusiv cheltuielile pentru materiale, precum si cele de demontare si montare aferente reparatiilor si inlocuirilor necesare ca urmare a pagubelor produse prin respectivul accident de vehicul, stabilite la preturile practicate de unitatile de specialitate, la care se adauga cheltuielile cu transportul vehiculului, precum si cele efectuate pentru limitarea pagubelor, dovedite cu documente justificative, in conformitate cu  art. 55". 
Acelasi articol prevede ca prin unitati de specialitate se intelege persoanele juridice legal autorizate, care au in obiectul lor de activitate comercializarea de vehicule, parti componente, piese inlocuitoare si materiale pentru acestea, cu exceptia celor in regim de consignatie, si/sau executarea de lucrari de intretinere si reparatie la vehicule.
Potrivit comunicatului ASSAI, Autoritatea de Supraveghere Financiara a refuzat, intr-o prima faza, inregistrarea cererii de faliment a societatii Astra depusa in data de 12 februarie 2014,  unde au fost inregistrate alte documente similare in luna decembrie a anului trecut.

Juniorii Napoca Rally Academy vor lua startul in Junior WRC si Junior ERC

Napoca Rally Academy a prezentat oficial programul Junior NRA, un program prin care juniorii Simone Tempestini si Florin Tincescu vor participa in urmatorii doi ani in Campionatul Mondial de Raliuri, respectiv Campionatul European de Raliuri.

Poza 6

Napoca Rally Academy, prima echipa din Romania care a castigat un titlu in Campionatul European de Raliuri (ERC), si-a prezentat oficial si programul prin care ii va sustine pe pilotii Simone Tempestini si Florin Tincescu intr-o campanie completa la nivel international pentru urmatorii doi ani.
Simone Tempestini, campion national la juniori in 2013, va participa in Campionatul Mondial de Raliuri (Junior WRC), iar Florin TIncescu, vicecampion la Cupa Dacia, va lua startul in Campionatul European de Raliuri (Junior ERC). „Acesta a fost obiectivul principal al echipei Napoca Rally Academy inca de la infiintare. Ne-am propus sa descoperim tinerele talente si apoi sa le sustinem sa ajunga cat mai sus in cariera lor. Junior NRA este un proiect prin care Simone Tempestini si Florin Tincescu vor lua startul in cele mai importante competitii de raliuri din lume si sunt sigur ca rezultatele lor nu vor intarzia sa apara”, a spus Marco Tempestini, liderul Napoca Rally Academy.
Poza 5
La evenimentul oficial de lansare au participat si Alexandru Dedu, noul presedinte al Federatiei Romane de Handbal, si multiplul campion national de raliuri Titi Aur, doi sportivi de top ai Romaniei care stiu cat de importanta este sustinerea la inceputul carierei. "Sprijinirea juniorilor este cel mai important lucru care se poate face in sport si cu siguranta voi aplica acest lucru si la handbal. Stiu cat este de greu sa incepi de jos si de cate sacrificii este nevoie pentru a ajunge in top. Le doresc pilotilor Napoca Rally Academy mult succes in proiectul lor", a spus Alexandru Dedu.

Poza 3

"Sustinerea financiara in lumea sporturilor cu motor este foarte importanta si sunt incantat ca Napoca Rally Academy are un astfel de program pentru tinerii piloti. Fara investitii in tinerii piloti, acest sport nu are niciun viitor", a spus Titi Aur, primul pilot roman care a avut un program complet in Campionatul Mondial de Raliuri.

 Poza 4
Simone Tempestini, impreuna cu copilotul sau Dorin Pulpea, vor lua startul la toate cele 6 raliuri din Campionatul Mondial incluse in Junior WRC cu un Citroen DS3 R3T. Inca de cand a fost infiintat, Junior WRC a fost o rampa de lansare pentru piloti, multiplul campion mondial Sebastien Loeb fiind primul castigator al acestei competitii. Pentru Simone Tempestini sezonul in Campionatul Mondial va incepe cu Raliul Portugaliei (3 - 6 aprilie) si va continua apoi cu Raliul Poloniei (36 - 29 iunie), Raliul Finlandei (31 iulie - 3 august), Raliul Germaniei (21 - 24 agust), Raliul Frantei (2 - 5 octombrie) si Raliul Marii Britanii (13 - 16 noiembrie).

Poza 1


"Este o oportunitate uriasa si voi incerca sa profit de ea la maximum. Am inceput deja testele cu noua masina si de abia astept sa concurez alaturi de cei mai buni piloti din Junior WRC. Programul meu din WRC este stabilit pentru urmatorii doi ani, iar in primul sezon obiectivul meu este sa adun cat mai multa experiente cu modelul DS3 R3T, o masina complet noua pentru mine, iar apoi in 2015 sa ma lupt pentru titlu", a spus Simone Tempestini.
Campania lui Florin Tincescu, vicecampion la Cupa Dacia in 2013, a inceput cu etapa din Letonia si va continua cu raliurile din Azore (15 - 17 mai), Belgia (19 - 21 iunie), Cehia (29 - 31 august), Elvetia (23 - 25 octombrie) si Corsica (6 - 8 noiembrie). Juniorul Napoca Rally Academy va concura cu modelul Citroen C2 R2 Max si va avea si el un program complet pentru urmatorii doi ani. "In acest sport cel mai important lucru este continuitatea si ma bucur ca programul se intinde pe urmatorii doi ani. Concurenta in Junior ERC este foarte mare, dar pentru mine este o oportunitate uriasa si voi profita de aceasta sansa la maximum”, a spus Florin Tincescu, care va concura impreuna cu Iulian Nicolaescu.